priprema murine
(prestaro za odgovor)
nikola
2005-09-05 09:44:14 UTC
Kako pripremiti murinu za jelo, kak se cisti, najbolji recept itd.....
Kakva je uopce kvaliteta mesa
Iggy Pop
2005-09-06 07:51:11 UTC
Post by nikola
Kako pripremiti murinu za jelo, kak se cisti, najbolji recept itd.....
Kakva je uopce kvaliteta mesa
murina ti je super riba (bar za mene). cisti se ka i svaka druga riba, ne
moras gulit kozu. priprema se najcesce na brujet, a mos je i pec na gradele.
susena i dimljena murina na mediteranskom bilju je rijedak specijalitet.
nikola
2005-09-07 09:07:13 UTC
Post by Iggy Pop
Post by nikola
[...]
Thnx.
pital sam zato kaj sam od frenda cuo da se kao murina treba izvrnuti kao
carapa prije pripreme ........neznam iz kojeg razloga.
Jel zna tko sta o tome?
Tequilla_Jack_HR
2005-09-07 09:27:39 UTC
Post by nikola
Post by Iggy Pop
Post by nikola
[...]
zato jer joj je masna koza, i to joj se izvrne samo dio od guzice do glave
jer je rep pun draca...inace to je nesto najbolje za pojest sa gradela sto
postoji na svijetu (murin tako pripremljena)
Iggy Pop
2005-09-07 18:46:56 UTC
Post by Iggy Pop
Post by Iggy Pop
[...]
ka sta ti je reka jack, da iscuri sta vise masti. a onaj dio koji ostane, je
najbolji na svitu ;)
Jeremiah
2005-09-07 20:20:56 UTC
posto ja nikad nisam ne ulovio, nego ni vidio murinu, dajte mi recite! je
opasna kad ju upucas, jer sam cuo da joj je ugriz otrovan (zbog bakterija u
ustima ili tako nesto), a i u prirucnicima pise da ima blago otrovnu krv
(sto god to znacilo) koja gubi ta svojstva nakon termicke obrade, pa kako
onda bude jestivo dimljeno meso?