koje odijelo?
(prestaro za odgovor)
metalni
2007-08-28 10:42:51 UTC
Bok. Trebam savjet od nekog iskusnijeg.
Trenutno koristim dvodijelno odijelo 5mm (foderato) sa zatvaračem
sprijeda koje sam kupio prvenstveno za namjeu ronjenja s bocama. Isto
odijelo koristim i za podvodni ribolov (jer drugo nemam!) i može
proći.
Zanima me, kada se more ohladi u slijedećim mjesecima kao i zimi, da
li ću to odijelo moći koristiti za ribolov ili bih trebao kupiti neko
specijalizirano za podvodni ribolov? Naime čini mi se da kapuljača
baš i ne drži najbolje, kroj baš nije savršen, a što me i ne čudi s
obzirom da odijelo nije koštalo previše. Da li općenito gubim ako
takvo odijelo koristim za ribolov ?
Ako bi trebao kupiti novo odijelo što preporučate za neku cijenu
1500-2000 kuna?
Hvala.
Ivan Podhra¹ki
2007-08-28 10:59:27 UTC
-- "metalni" <***@gmail.com> wrote in message news:***@d55g2000hsg.googlegroups.com...
Bok. Trebam savjet od nekog iskusnijeg.
Trenutno koristim dvodijelno odijelo 5mm (foderato) sa zatvaraèem
sprijeda koje sam kupio prvenstveno za namjeu ronjenja s bocama. Isto
odijelo koristim i za podvodni ribolov (jer drugo nemam!) i moŸe
proæi.
Zanima me, kada se more ohladi u slijedeæim mjesecima kao i zimi, da
li æu to odijelo moæi koristiti za ribolov ili bih trebao kupiti neko
specijalizirano za podvodni ribolov? Naime èini mi se da kapuljaèa
ba¹ i ne drŸi najbolje, kroj ba¹ nije savr¹en, a ¹to me i ne èudi s
obzirom da odijelo nije ko¹talo previ¹e. Da li opæenito gubim ako
takvo odijelo koristim za ribolov ?
Ako bi trebao kupiti novo odijelo ¹to preporuèate za neku cijenu
1500-2000 kuna?
Hvala.

Apnea agguato
1580kn

najbolje koje sam vidio, probao, imao
metalni
2007-08-28 11:14:08 UTC
Post by metalni
Bok. Trebam savjet od nekog iskusnijeg.
Trenutno koristim dvodijelno odijelo 5mm (foderato) sa zatvaračem
sprijeda koje sam kupio prvenstveno za namjeu ronjenja s bocama. Isto
odijelo koristim i za podvodni ribolov (jer drugo nemam!) i moľe
[...]
baą i ne drľi najbolje, kroj baą nije savrąen, a ąto me i ne čudi s
obzirom da odijelo nije koątalo previąe. Da li općenito gubim ako
takvo odijelo koristim za ribolov ?
Ako bi trebao kupiti novo odijelo ąto preporučate za neku cijenu
gdje se to odijelo može pogledati (uživo ili na netu)?
F***@gmail.com
2007-08-28 11:19:20 UTC
Do 2000 kn imaš veeliki izbor jako dobrih odijela! Za te novce možeš
sigurno kupiti Top Sub,marea ili polosub!
Ivan Podhra¹ki
2007-08-28 11:27:45 UTC
2007-08-28 17:10:02 UTC
uzmi 7mm, dvodijelno, bez naramenica i ikakvih zatvaraca. iznutra spakato,
vanka kakvo oces (maskirna su jeftinija od lisih)
preporuka je uzet po mjeri odijelo, ali ako si "standardnog kroja" uzmi
konfekciju

1500-2000 kn mozes uzet sta oces :)

pozdrav

MArko